尋晚明明3點幾就上床訓覺,點知碌到6點先訓得著......= =

6點訓著後...好啦,發左個小夢都算,唔醒就得啦,

點知7:22就醒左.............!!!

Shit ! 最近成日都係咁,硬係唔可以Deep睡

仲有就係成日夢到睡前見到/諗ge野,但係永遠同靚仔無緣

尋晚已經比較好,因為訓覺之前用電腦果D時間我係咁係度諗部野會唔會過熱ge關係,

我訓覺ge時候發夢自己比部電腦燙親隻手= =

但係我明明熄機前最後一樣做ge野係睇BL漫畫同靚仔相!!

然後前晚就真係#$%^&*()_$%^

話說我見到以下呢位明星

張相之後,覺得佢同隔離班某男好似,於是同其他人提左一次咁大把。

之後我竟然夢到隔離班某男跟住我行街......||||||仲要長夢!!

點解我咁不幸@#$%^&*()#@$%^&*()$%^&*(@#$%^

arrow
arrow
    全站熱搜

    ooomianaooo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()