close

洪總管(左)、皇后(中)、皇帝(右)

呢套野,超唔掂。本末倒置,九唔搭八,唔知想點!睇完真係好嬲!!

唔該唔係講男男就唔好話套野係男男啦。

根本就無必要講兩個男人,其實講佢兩個都中意皇后都無咩分別,

做乜要特登加D基情落去。最尾仲要搞到好似黃金甲咁,但係兩套野當然無得比。

除左打鬥場面做得好外,我覺得呢套野好唔掂。

其實故事交代得好足,但係佢掛名男男就錯好大!!

兩個男人果場床戲都唔知做乜,無啦啦轉個鏡就上床,

我仲有個小控訴係男男果場床戲就齋鍚,但係男女果無數場就乜體位都拍哂出黎,

仲要超長超仔細,好似教人XXOO咁,仲勁過拍咸片,爭在無影到男人果度!

上次睇Road Show話呢套劇拍得好好,令觀眾深思,我完全唔覺得邊一忽值得我去諗,

阿洪總管大人又唔知做乜,開頭皇帝叫佢同皇后生個仔就好似食砒霜咁,

上過一次床就上哂癮,本來皇帝發現佢兩個通姦都原諒佢,

都諗住佢真係知錯啦,仲跪左一日一夜係度等皇上,點知過兩日又去同皇后搞過,

仲要比皇帝捉姦在書房,皇帝於是嬲到命人宮左佢,佢比人宮果下我真係爽到爆,

我只係由佢同皇后私通開始就好想皇帝殺左佢,真係無諗過宮刑伺候,皇帝果然心思慎密!

果下幾驚佢心軟,切左之後我真係成個心舒坦哂,唔使再睇佢同個女人搞野。

但係最令人震怒ge,係成套劇連小小小小希望都無比過我。

第1,姓洪ge同皇后搞私情,仲要問皇帝點解要咁對佢地,簡直痴線﹔

第2,姓洪ge根本就無反省過自己做錯D咩,我覺得真係超唔合邏輯﹔

第3,姓洪ge愛上皇后ge理由真係莫名其妙,佢兩個除左上床,都無做過D咩,我唔覺得有愛﹔

第4,姓洪ge竟然到臨死前仲話無愛過皇上,仲要一再強調無無無!真係令人灰到極點!

其實皇上一直都好愛佢,但係佢就一D都無愛過皇上,劈佢不知劈得幾起勁,臨死都要送埋皇上落地獄,

我完全唔明佢開頭交待佢兩個相愛為乜!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ooomianaooo 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()