令人費解嘅動畫之其一

Phantom ~Requiem for the Phantom~

點解凱爾妹妹可以喺兩年內長得亭亭玉立,佢超越左停止生長嘅Ein姐姐,兩年時間起碼高左30cm。

我睇玲二哥哥以為佢9個月後已經between20~25歲,點知佢2年後同Ein姐姐做返學生,我以為剪片剪衰左!

其實可能唔止9個月,我都無乜點留意佢D時間囧

---------------------------

令人費解嘅動畫之其二

豹頭王傳說

呢位哥哥呢幾集迷上著女裝、化女妝,仲勾引男人,其實唔係太知佢想點,可能我個腦無過濾佢嘅言行= =

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

令人費解嘅日劇之其一

吸血鬼男孩

由之前好多集我已經唔明,點解中山優馬同加藤羅莎(求其譯)可以扮學生情侶。

就算有條馬尾,點睇都有20歲以上......

--------------------------

令人費解嘅日劇之其二

粉紅系男孩

(see左上plz)呢套純愛漫畫改篇ge劇集竟然咁恐怖,搞到我差D要close唔敢睇......

arrow
arrow
    全站熱搜

    ooomianaooo 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()